بین کابینتی نقره ای متوسط باریک – 70401134

106,400 تومان

رنگ ها و طرح هایی کاملا شگفت انگیز

این موزاییک ها جایگزین بسیار زیبایی برای کاشی های سنتی در آشپزخانه ها می باشد.

نصب این تایل های آلومینیومی بر روی کلیه سطوح صاف مانند دیوار، ستون، فضای بین کابینت آشپزخانه، صفحات رو میزی، نوار پشت سینک آشپزخانه، و کلیه سطوح سرامیکی و کاشی، سطوح گچ کاری شده، سطوح چوبی و MDF و سطوح بتنی صاف و همچنین بر روی سطوح کار شده با ورق های فلزی امکان پذیر می باشد.

زیبایی ذات محصول ماست

بسته به موقعیت جغرافیایی می توان این تایل های آلومینیومی را در فضاهای خارجی نیز به کار برد. با توجه به کیفیت مواد اولیه به کار رفته در این موزاییک های آلومینیومی و تکنیک های ساخت منحصر به فرد، انعطاف پذیری در بدنه و طرح و شکل و رنگ آن ها انتظار می رود که بتوان در محیط های متنوع و مختلفی از آن ها استفاده کرد. به عنوان مثال: این تایل های آلومینیومی به دلیل مقاومت حرارتی تا 70 درجه سانتی گراد می تواند در پوشش سطوح با حرارت بالا مانند دیواره های خارجی شومینه ها استفاده گردد.

نکته : قیمت فوق جهت یک تایل می باشد.

دانستنی های بیشتر

جنس

آلومینیوم

مساحت

309 * 309 میلیمتر مربع

تعداد در یک متر مربع

11 عدد

ضخامت

3 میلیمتر

تعداد خانه ها

144 عدد

سایز خانه ها

25*25 میلیمتر

وزن

هر تایل 345.99 گرم

رنگ

نقره ای مات

دسته بندی

موزاییک تایل آلومینیومی

دوره فرهنگی

مدرن

تولید کننده

فروشنده

ژونیپر لوکس

دانستنی های کالا

نکات مهم در انتخاب محصول ما

1- ضد آب :

ضد آب بودن چسب و خود تایل های آلومینیومی باعث می شود که بتوان از آن ها در فضاهای مرطوب مانند دیوارهای روی سینک آشپزخانه، دیوارهای حمام، سرویس های بهداشتی، استخر و حتی در نمای خارجی ساختمان ها استفاده نمود.

2- انعطاف پذیری :

با توجه به انعطاف پذیری بالای این موزاییک های آلومینیومی مخصوصا در مدل های ریزتر می توان در سطوح منحنی مانند دیوارهای قوس دار و ستون های گرد به عنوان دیوارپوش استفاده نمود.

3- عدم آلودگی :

وجود چسب در پشت تایل های آلومینیومی باعث شده تا نصب آن آسانتر گردد و هیچگونه آلودگی، کثیفی و ریخت و پاش در محیط نصب ایجاد نشود.

4- وزن کم :

سبک بودن موزاییک های آلومینیومی باعث شده تا طراحان بتوانند در سقف نیز از آن بهره ببرند.

نکات مهم در تمیز کردن محصول ما

این تایل های آلومینیومی را می توان با اکثر شوینده ها که درجه PH آن مناسب و ملایم باشد (مطمئن شوید که مواد شوینده شما به آلومینیوم آسیب وارد نمی کند) و یک دستمال نرم تمیز کرد و همچنین می توان از دستگاه بخارشوی استفاده نمود و انواع لکه ها را از روی تایل ها پاک کرد.

ویژگی برجسته و مهم در این محصول ها

از ویژگی های برجسته این موزاییک های آلومینیومی، امکان چاپ هر نوع تصویر دلخواه ویا لوگوی شرکت یا سازمان شما با انتخاب مدل و رنگ تایل ها در هر ابعادی که شما بخواهید می باشد.

دیدگاه‌ها

هیچ دیدگاهی برای این کالا نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که برای این کالا دیدگاه می‌نویسد. “بین کابینتی نقره ای متوسط باریک – 70401134”