کاشی بین کابینتی صدفی لجنی – 70601128

متریال ها و شفافیت کاملا شگفت انگیز

کاشی بین کابینت آشپزخانه از نوع سنگی و شیشه ای جایگزین بسیار زیبایی برای کاشی های سنتی و قدیمی در در فضای پشت سینک و اجاق گاز می باشد.

نصب این کاشی های بین کابینت بر روی کلیه سطوح صاف مانند دیوار، ستون، فضای بین کابینت آشپزخانه، صفحات رو میزی، پشت سینک آشپزخانه، پشت اجاق گاز، کلیه سطوح گچ کاری شده صاف، سطوح بتنی صاف، دیوار حمام و سرویس بهداشتی، فضای داخل سونا بخار و دیوارهای لابی و راهرو محیط های استخر و سونا امکان پذیر می باشد.

زیبایی ذات محصول ماست

این کاشی ها علاوه بر فضای داخل آشپزخانه ها و بین کابینت آشپزخانه می توان در فضاهای خارجی . محیط های بیرونی ساختمان ها نیز به کار برد. با توجه به کیفیت مواد اولیه به کار رفته در این کاشی های سنگی و شیشه ای و تکنیک های ساخت منحصر به فرد، انعطاف پذیری در بدنه و طرح و شکل و رنگ آن ها انتظار می رود که بتوان در محیط های متنوع و مختلفی از آن ها استفاده کرد. به عنوان مثال: این کاشی های بین کابینت آشپزخانه به دلیل جنس طبیعی سنگ و شیشه می تواند مقاومت بالایی در برابر حرارت داشته باشد و در محیط های بسیار سرد و بسیار گرم و محیط های مرطوب استفاده نمود.

نکته : قیمت فوق جهت یک تایل می باشد.

دانستنی های بیشتر

جنس

سنگ, شیشه

مساحت

297 * 297 میلیمتر مربع

تعداد در یک متر مربع

12 عدد

ضخامت

1 میلیمتر

تعداد خانه ها

196 عدد

سایز خانه ها

20 * 20 میلیمتر

وزن

هر تایل 378.99 گرم

رنگ

صدفی, لجنی

دسته بندی

کاشی سنگی و شیشه ای

دوره فرهنگی

مدرن

تولید کننده

فروشنده

ژونیپر لوکس

دانستنی های کالا

نکات مهم در انتخاب محصول ما

1- مقاوم در برابر پاشش آب :

ضد آب بودن کاشی های سنگی و شیشه ای باعث می شود که بتوان از آن ها در فضاهای مرطوب مانند پشت سینک آشپزخانه، دیوار حمام و سرویس های بهداشتی، دیوار استخر و سونای بخار و حتی در نمای خارجی ساختمان ها استفاده نمود.

2- انعطاف پذیری :

با توجه به انعطاف پذیری بالای این کاشی های سنگی و شیشه ای مخصوصا در مدل هایی با خانه های ریزتر می توان در سطوح منحنی مانند دیوارهای قوس دار و ستون های گرد به عنوان دیوارپوش استفاده نمود.

3- پاکیزگی آسان :

به دلیل جنس طبیعی سنگی و شیشه ای کاشی های بین کابینت آشپزخانه باعث شده آلودگی و کثیفی بر روی آن ها کمتر باقی بماند و برای پاکیزگی آن براحتی بتوان با دستمال مرطوب و نمناک محیط را از هر گونه آلودگی زدود.

نکات مهم درتمیز کردن محصول ما

این کاشی های سنگی و شیشه ای را می توان با اکثر شوینده ها که درجه PH آن مناسب و ملایم باشد و یک دستمال نرم تمیز کرد و همچنین می توان از دستگاه بخارشوی استفاده نمود و انواع لکه ها را از روی کاشی های سنگی و شیشه ای پاک کرد.

ویژگی برجسته و مهم در این محصول ها

از ویژگی های برجسته این کاشی های بین کابینت آشپزخانه، مخصوصا در مدل هایی که خانه های ریزتری دارند میتوان از هر خانه به عنوان یک پیکسل استفاده نمود و با آن ها تصویر یا لوگو و یا طرح خاصی را ایجاد نمود.

دیدگاه‌ها

هیچ دیدگاهی برای این کالا نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که برای این کالا دیدگاه می‌نویسد. “کاشی بین کابینتی صدفی لجنی – 70601128”